Monday 5 January 2015

Simply Siti -2nd Episode

Hai semua!

Seperti yang sedia maklum, GC telah menerai mengaplikasikan produk Simply Siti yang GC beli semasa promotion di Anggerik Mall hampir selama 3 minggu. Dalam masa 2 minggu itu jugaklah GC telah terasa kehebatan produk ni. Tak dinafikan kualiti produk yang GC guna amatlah memberansangkan. 

Tetapi malangnya, GC tak sempat snap gambar yang cantik-cantik untuk buat jadi testimoni. Tapi, tapi, jangan risau walaupun camera GC hanyalah menggunakan handphone cabuk tetap boleh snap gambar. Just tak berapa nak nice lah kan. Boleh la nak jadikan tatapan. Hehe.




Scroll down for the picture








Before apply Simply Siti

Nampak tak kepalsuan muka GC di situ. Yelah ada jugak apply segala bedak, eyeshadow, blusher, lipbalm semua ada. Certain orang tak kesah semua tu. Bagi GC yang tak berapa nak gemar nak solek-solek ni. GC lagi suke muka togel. Dan yang paling peberet pakai bedak Carrie Junior pun dah cukup. Hahaha.

Jeng.. Jeng.. Jeng..


After apply Simply Siti

Walaupun tak pakai yang lain,hanya apply foundation dan 2 way cake from Simply Siti GC rasa amat ringan macam pakai bedak Carrie Junior je rasa. Hahaha. Kalau sebelum ni kena tutup cela dengan blusher ke yang lain ke, sekarang ni tak payah dah. pakai 2 item ni pun dah cukup. Mungkin akan cakap

 " Ala sama je tu. Kira pakai mekap jugak." 

Up to you. Bagi GC ini adalah sesuatu yang baru dan GC nak share dengan semua produk daripada Simply Siti amat superb dan sesuai dengan kulit GC. Harap boleh jadikan testimoni. Hikhikhik.

GC seorang yang rabun. gambar before tu GC tanggalkan spek. Hahaha. Konon nak elak tudung kembang. Hahaha.

Sekian sahaja celoteh daripada GC

p/s: Argan Wonder Powder dah kena rembat dengan mama GC. Takpelah. Memang nak bagi pun kat  mama tu.


XoXo,
GC


2 comments:

  1. samalah..yan pon pakai bedak sikit, foundation sikit..masa anak dara dulu rajin laa jugak eye shadow bagai..hahaha.. skrg ni lipstik pon pakai lipbalm.. vavavavavvaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn... leceh nak pakai banyak2 benda kat muka tambah2 kalau nak cepat.. hahaha

      Delete